söndag 8 april 2012

Pilgramsvandring 40 dagar & Energy Healing Week information

Imorgon startar jag min nya satsning Energy Healing Week. Dessa veckor syftar till att hjälpa människor att för ett rimligt pris kunna frigöra sig från rädslor och andra känslomässiga och tankemässiga hinder. Och göra plats för mer kärlek, lätthet och glädje.

Men idag kände jag mig kallad att utöka detta med en Pilgramsvandring under 40 dagar på nätet som möjliggör för alla att hitta stillhet, frid och fokus.

Lyssna på denna länk först, så förstår du resterande praktisk information som följer.
http://attendthisevent.com/?eventid=28226424


Praktisk information:
Anmälan gör du till marie@sjalaglad.nu

Kropp: 
Pilgrimsvandra som mycket du vill och så mycket du förmår. Vandringen pågår i 40 dagar mellan den 9 april och Kristi Himmelsfärd.
Vandringen är till för dig som söker stillhet, frid och fokus.
De första sju dagarna innebär vägledd meditation på nätet mellan kl 6.30-6.45.
Kan du inte vara med Live kan du alltid lyssna till reprisen.
Länken till meditationerna läggs upp på denna blogg.
Kollekt till bankgiro 305-7072, för dig som känner att du vill bidra till fortsatt Själaglatt ideellt arbete på nätet.

Själ: 
Energy Healing Week 9 april - 15 april
Gruppcoaching på energinivå på nätet. Vi vårstädar i ditt inre med spännande innovativa och extremt kraftfulla energiverktyg. Energy Coaching på undermedveten nivå för välmående och mening.Vi gör plats för mer glädje och kärlek. Mer lätthet och öppenhet.
Pris: 1495 kr för hela veckan
(samma pris som för en individuell coachtimme hos mig)
 
Ande: 
Under den 40 dagar långa pilgrimsvandringen kanaliserar jag en gudomlig högre energi, som vill dela med sig av sin visdom till oss i denna stora tid av mänsklig förändring.
De kanaliserade texter läggs upp på den blogg jag använde för några år sedan till att kanalisera Jesus.  http://tidattlyssna.blogspot.se/
Kollekt tas tacksamt emot. 

Berör och bli berörd genom att kommentera
Jag blir glad om jag får känna er närvaro under pilgrimsvandringen genom att ni kommenterar här på bloggen. Låt oss ha en dialog istället för min monolog. Ni kan vara anonyma om ni vill. Men dela gärna era egna upplevelser här eller på tid att lyssna bloggen. Bli berörd av andras berättelser och låt andra bli berörda av er närvaro.

I kärlekens och mänsklighetens tjänst. Jag ser framemot 40 härliga dagar av samvaro!!!!
Kram Marie
Kärleksmiljonären <3

6 kommentarer:

MissP sa...

En sådan fantastisk idé! :-)

blabla sa...

Tack vackra MissP! Det glädjer mig att du känner så!
Kram och välkommen på vandring! <3

Anonym sa...

Vilken skööön och avslappnande meditation. Härligt att få meditera till din skånska ;-) Värmen spred sig verkligen i hela kroppen, från fötterna och hela vägen upp. En av katterna låg mellan fötterna och bidrog han med. Ser fram emot nästa gång! Stort tack till dig :-) Tina

blabla sa...

Tack Tina, låter härligt!!!! <3

Bipolaritet - en strävan mot ekvatorn sa...

Tack Marie, för en underbar start på dagen! Jag kommer med förväntan och glädje lyssna på dig alla dagar jag kan. Och jag ser fram emot att få läsa denna dags kanalisering på tidattlyssna... Kram, Annelie

blabla sa...

Tack så innerligt Annelie! Det gläder mig att du känner så. Även jag inväntar med spänning dagens kanaliserade text.
KRem och kärlek! <3